Behafarin Candy

Behafarin Candy

Behafarin Candy

 

Grupa badawczo-rozwojowa Beh Afarin zajmująca się pakowaniem żywności (spółka) pracuje od 1996 roku w celu stworzenia innowacji w zakresie opakowań szafranowych.

Firma ta wraz ze zmianami i rozwojem społeczeństwa w różnych dziedzinach oraz potrzebą konkurowania z podobnymi produktami i uczestniczenia w rynkach międzynarodowych skupiła się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i optymalizacji opakowań. A teraz, korzystając z prawie ćwierćwiecza cennego doświadczenia w tej dziedzinie, pracuje nad rozwojem upraw szafranu i tworzeniem nowych rynków zbytu.

Biorąc pod uwagę zapotrzebowanie rynków krajowych na zdrowy, wysokiej jakości produkt dostarczany w odpowiednim opakowaniu, firma zdecydowała się na silniejszą obecność na rynkach krajowych.

Jako dowód tego twierdzenia można wymienić utworzenie działu badań i rozwoju oraz wyspecjalizowanego działu projektowania graficznego jako potężnych dźwigni służących realizacji celów firmy.

Firma korzysta również z posiadania dwóch ważnych odznak; Odznaka Krajowego Standardu Jakości Iranu oraz odznaka Jabłko Zdrowia Irańskiej Organizacji ds. Żywności i Leków, która zapewnia krajowym i międzynarodowym klientom Beh Afarin jakość produktów.

Historia sadzenia szafranu w Iranie sięga ponad 3000 lat temu. Eksportując szafran do wielu części starożytnego świata, Irańczycy wprowadzili jego cechy Grekom, Rzymianom, Chińczykom i Lapończykom i nauczyli otaczające śródziemnomorskie narody, jak go uprawiać w I-IV wieku p.n.e.

Ta drogocenna kolorowa roślina, zwana czerwonym złotem lub pustynnym złotem, zyskała takie tytuły, jak jest uprawiana na pustynnej glebie. Aby uzyskać jeden kilogram suszonego szafranu potrzeba od 110 000 do 170 000 kwiatów szafranu.

Iran zajmuje pierwsze miejsce w tej dziedzinie ze średnią produkcją 90 do 93 procent całkowitej światowej produkcji szafranu (od 200 do 300 ton rocznie).