Jak zamawiać?

Dopasowując się do Twoich potrzeb, Sklep internetowy daje Ci możliwość szybkiego zakupu wybranego produktu.

Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, według Twojego wyboru dokonanego podczas składania zamówienia, w następujący sposób:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, DPD,
  • przez system Paczkomatów InPost
  • za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
  • odbiór osobiście w punkie odbioru SerceOliwy (Marki) i Grecki Bazarek (Warszawa Grochów)


Proces składania zamówienia to kilka prostych kroków:

1. Wyszukiwanie produktu

W Sklepie możesz skorzystać z dwóch opcji znalezienia poszukiwanego produktu:

Zakładki w menu głównym. Produkty zostały podzielone na kategorię produktów oraz podkategowie. Każda kategoria jest zbiorem produktów sklasyfikowanych smakowo.


Wyszukiwarka tekstowa w lewym górnym rogu strony umożliwia szybkie wyszukiwanie produktów.

2. Kompletowanie zamówienia

Kompletowanie zamówienia rozpoczyna się w chwili umieszczenia produktu w Koszyku za pomocą przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”.

W trakcie kompletowania zamówienia - aż do momentu kliknięcia na przycisk „Potwierdź zakup”, masz możliwość podglądu oraz modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz danych podanych w formularzu zamówienia.

3. Wybór miejsca dostarczenia towaru i sposobu płatności

W kolejnym kroku poprosimy Cię o wybór miejsca dostarczenia towaru, sposobu płatności i wypełnienie formularza zamówienia, w tym wskazanie Twoich danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.

Zamówiony towar może zostać dostarczony na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w nastepujący sposób:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
  • za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
  • przez system Paczkomatów InPost świadczony przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie,

Zamówiony towar może zostać również odebrany osobieście w jednym z punktów odbioru:

  • w punkcie odbioru zamówień internetowych:

          05-270 Marki,

         ul. Kurpińskiego 47

  • w sklepie stacjonarnym:

          03-984 Warszawa, 

           ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 10/lokal 324 

 

Dodatkowe informacje dotyczące dostarczania zamówionych towarów znajdują się w zakładce „Sposoby, terminy i koszty dostawy”.