Reklamacje
Dodatkowe informacje
Kto może złożyć reklamację? Każdy
Jakie prawa reklamacyjne mi przysługują? Możesz skorzystać z:
- gwarancji, lub
- rękojmi
Dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.W przypadku gwarancji decyzję o naprawie, wymianie lub zwrocie środków podejmie gwarant. Odnośnie rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy, o ile wada jest istotna.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata jeżeli skorzystasz z rękojmi. Jeżeli produkt jest objęty gwarancją, sprawdź na stronie oferty w części Gwarancja okres jej obowiązywania.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz skontaktować się się z nami:
- telefonicznie pod numerem: +48 605 699 647 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00), lub
- pisząc na adres e-mail: reklamacje-sklep@serceoliwy.pl lub sklep@serceoliwy.pl
- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, lub
- w formie pisemnej kierując reklamację na adres:
SerceOliwy.pl
Target Company Sp. z o.o.
ul. Kurpińskiego 47
05-270 Marki
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
Twoje imię i nazwisko oraz adres
numer oferty na Allegro
numer zamówienia SO
przedmiot reklamacji
Twoje oczekiwania: wymiana towaru na nowy, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
W jakim terminie otrzymam decyzję? 14 dni od daty otrzymania reklamacji, jeżeli skorzystasz z rękojmi. W przypadku gwarancji termin ten określa gwarant.
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Pisemnie na adres e-mail.
Ważne informacje:
Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Reklamacje
1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: dokładny opis wady, termin ujawnienia wady, imię i nazwisko Klienta, adres zwrotny, numer telefonu, adres mailowy. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu towaru. Reklamowany towar powinien być czysty. W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza:
2. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem prosimy odesłać na adres: sklep@serceoliwy.com
3. Sklep w terminie 30 dni powiadomi klienta o decyzji w sprawie sposobu realizacji reklamacji.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie naprawiony. Jeśli naprawa nie będzie technicznie możliwa produkt zostanie wymieniony na nowy i odesłany.
Jeżeli naprawa/ wymiana towaru będzie technicznie niemożliwa, Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość wpłaconej kwoty. W tej sytuacji Klient może także dokonać wyboru pomiędzy zwrotem wpłaconej kwoty, a otrzymaniem innego produktu w zamian za reklamowany.